Frist for å melde seg på SAIHs Årsmøte er 5. april.

Påmeldingsskjema

Min status
Jeg har deltatt på SAIHS årsmøte tidligere
Jeg vil delta på forberedende kurs torsdag ettermiddag 25.april
SAIHs Annual meeting shall be available for all members. Therefore an interpreter will translate to English during the meeting.
Do you need translation from Norwegian to English during the Annual meeting?
SAIHs Årsmøte etterstreber å være papirfritt. Alle årsmøtedokumentene vil være tilgengelig digitalt, og oppdateres underveis i møtet. Hvis du likevel trenger å ha årsmøtedokumentene på papir kan du sende beskjed til am@saih.no
Det er Årsmøtet som godkjenner delegater som er påmeldt innen fristen, registrert og har fullmakt fra en av SAIHs medlemmer til å representere. Det sendes inn et fullmaktsskjema per medlem. Skjema kan lastes opp her, eller sendes direkte til am@saih.no. Du finner skjema i menyen til høyre.
Fredag blir det felles lunsj og middag. Lørdag vil det være lett frokostservering i lokalet før møtestart og felles varmlunsj i løpet av dagen.
Har du spesielle allergier, matpreferanser eller lignende?
Ved behov hjelper SAIH deg med å finne privat overnatting hos en SAIH-aktivist, ev. plass i et flersengsrom sentralt i Oslo. Har du spesielle behov vi burde kjenne til, kommenter under.
Jeg trenger hjelp til å finne overnatting i Oslo
SAIH oppfordrer alle reisende til å tenke miljøvennlig. Velg derfor tog eller buss dersom det er gode alternativer for deg. Reisekostnader for tog og buss får du refundert etter årsmøtet (bruk skjema for reiserefusjon, her). Dersom du må reise med fly, bestilles reisen av SAIH. Fyll inn din informasjon:
Jeg skal reise med fly?
Vi prøver å bestille så nært som mulig foretrukken tid, men prisen vil være avgjørende. Informer om viktige hensyn i kommentarfeltet. Her kan du også legge til medlemsnummer i bonusprogram
Jeg samtykker i at foto av meg som er tatt av SAIHs fotograf(er), kan benyttes fritt av SAIH på nett i forbindelse med organisasjonens informasjonsvirksomhet.
SAIHs Årsmøte skal være en trygg samlingsplass for alle deltakere. Vi har nulltoleranse for trakassering, mobbing og diskriminering. Vi er inkluderende, tar vare på hverandre og viser gjensidig respekt. Du kan lese mer om SAIHs rutiner for varsling her.

Ønsker du å lese om SAIHs håndtering av personopplysninger. SAIHs personvernerklæring finner du her.